čtvrtek 12. července 2018

Není čas...
bohužel, ale aspoň v rychlosti konec dubna a květen dohromady :-)
 Začátek května a cesta na Břevnov jinou cestou než jezdím vždycky a ten pohled stál za to.

..............
Roste mrně, roste :-)

 
 .....

Letos všechno strašně moc vykvetlo ...



A vykvetlé květy a stromy potřebují včelky všeho druhu.
Tak aby se měly u nás dobře, všude po zahradě máme hmyzí domky, domy a paneláky :-)



.....
Začal nám chřadnout buxus a než jsem přišla proč, tak byl okousaný až běda.
I k nám docestoval nepřítel buxusů a tím neřádem je zavíječ zimostrázový..


a začala bitva ...
Několikahodinová ruční práce. 


A jak to zatím vypadá, dostal se z toho.
Ale vyhráno ještě není. Klidně se může ukázat i příští rok.
 ....

 Haninka u nás.





......
Chtěla jsem namalovat kaktus, začátek šel jako po másle...
ale jak jsem se ho snažila zlepšovat, tak jsem ho zkazila. A od té doby jsem na štětce ani nesáhla! Holt, ne vždycky se zadaří.


....

Než naše najmladší dcera s manželem odjela zpátky "domů" do Rakouska, tak jsme se stavili u tety a  příbuzenstva kousek od Mělníka. Moc jsme si to všichni užili a to je hlavní.


................

Objednala jsem úžasnou dětskou knížku Viktor a  záhadná teta Bobina.
Doufám, že bude nadšená naše nejstarší vnučka.


....

Měli jsme tu v pořadí třetí vnouče, vnučku Anetku :-)
Na fotce jsou vidět naše psí holky.
Aný jim vždycky dá nějakou mňamku, ale tím kamarádství končí. 
Pro jistotu je zavírám, aby se nepřihodil nějaký malér, když se honí.
Při lítání jsou dost divoké. 


Siesta po poledním vyspinkání.


Anetka neviditelná, aneb, když já vás nevidím, tak ani vy mě nevidíte :-)


....

Na Břevnově jsem se zamilovala do této pivoňky. 
Jen doufám, že tu kterou jsem si koupila bude také tak krásná. 

 
....


Pro dnešek je to všechno. 
Zítra budu pokračovat, ať nemám žádné resty. 
Pěkný večer všem.
Eliška

Žádné komentáře:

Okomentovat