pátek 29. července 2016

                                             Pečené kuře na zelí...
      se šťouchanými bramborami je to pravé ořechové k dnešnímu obědu. A není to nic složitého.
                                      Do hodiny i s pečením máte oběd na stole. 
A jak na to... na kysané zelí pokládáme porce kuřete, maso osolíme, okmínujeme a lehce podlité vložíme do trouby. I v remsosce je to super.  Během hodinového pečení podléváme. Peču opravdu minimálně hodinu, moc se bojím salmonely!
Na šťouchané brambory potřebujeme jak jinak... brambory, které osolíme a dáme vařit. Mezitím si orestujeme na sádle cibulku, na něm je to fakt nejlepší. Po uvaření slijeme, brambory spolu s cibulkou a pažitkou dám do "stroje". Pustím na pár otáček a je hotovo. Takhle si šetřím operované ruce. 
A teď už jen popřát dobrou chuť.
 


 Příprava...

 
A teď fofrem do kuchyně, vyndat myčku, nandat myčku a poté kávičku.
 .........................................................................................................................................................................................................

Včera jsem se zapomněla zmínit o kontrole na ortopedii u pana doktora. Docela mě rozesmála..... Operace i druhé ruky v půlce května dopadla dobře. Snažím se seč můžu ruku používat a taky, že jí nedám oddechu. Ta je celkem v pohodě. O to víc mě mrzí, že ta první operovaná v prosinci mě nedá chvilku, abych o ní nevěděla. A to už jsem s ní i dva měsíce chodila do práce.I v klidu mě v ní bodá jako čert, natož, když s ní dělám. Pana doktora to zarazilo, že by to bylo až tak zlý. No uznejte sami(y), že takovýhle věci si člověk nevymýšlí. A tak jsem dostala recept, ať si vyzvednu Diclofenac, že by to mělo pomoct a hlavně ať jí zatěžuju!!! Teda fakt nevím, jak víc bych jí měla zatěžovat, když jí nedám chvíli pokoj, to mi hlava nebere. S operacema u pana doktora jsem spokojená, je to machr, ale jak mu mám vysvětlit, že mě ta ruka pekelně bolí ...ne při stisku, ale když mám vzít talíř, skleničku, zvedat malinké vnouče, přikrývat se....natož přenášet věci při stěhování.  No nic, za měsíc jdu na kontrolu i s rtg a uvidím.



Pěkné odpoledne, já si jdu vyzvednout ten zázrak :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat