čtvrtek 28. července 2016

                                      Ač večer, tak je tu dnešní oběd...

Vaření mě baví, ale co stále vymýšlet. Ještě, když máte muže stále doma.
Mezi balíčkama masa v bezedném mrazáku jsem našla 40ti dekový kousek vepřové kýty. A co s tím. Je to maso tužší, tak zvítězily nudličky a teď ještě kouknout co mám za koření. Nejméně tam bylo v sáčku kari.  To množství na ten kousek masa, je tak akorát. A šla jsem na to.
Maso na nudličky osolíme, opečeme na cibulce, po opečení přidáme ten ždibec kari, dále 1 dcl smetany, ta nám to lehce zahustí a 2 lžíce bílého vína. Necháme to probublat a je hotovo. Jak je vidět na fotce, podávala jsem s hranolkama nasucho pečenýma v troubě.



 Něco málo z přípravy...


Po několikadenním zápřahu jsem bez chuti vytvářet bůhvíjaké hodnoty.
 Všem přeji pěkný večer.
El. 

PS- než jsem začala psát o kýtě na kari, tak jsem našim OBLOVKÁM dopřála koupel...
A úplně jsem na ně zapomněla a pak jsem jen koukala, kam až pánové dolezli. Tak si to aspoň užili.


To je fakt pro dnešek vše, a teď si jdu dát sama plavčo do bazénu.
E. 

Žádné komentáře:

Okomentovat