sobota 10. srpna 2013

Přáníčko s využitím decoupage.
Potřebovala jsem zjistit zda se mi povede využít techniku decoupage na jahodové přání. A povedlo se. Jen jsem si nebyla jistá co lepidlo udělá na čtvrtku, jestli se moc nezkroutí, jak s nanesením lepidla na papír a pak při nažehlení. Ale dopadlo to na výbornou, tudíž radost veliká. A aspoň využiju těch "pár" stovek ubrousků co mi zbylo z doby co jsem dělala obrázky...



...takto pěkně zblízka vypadají nalepené, nažehlené a poté vystřihnuté jahody a lístky :o)

Aby tu nebylo smutno samotnému jahůdkovému přání, přidávám mu společnost, a to přání v romantickém duchu. V hlavní roli ubrousek, jak jinak....


3 komentáře:

  1. Milá Eliško, chodím jsem nakukovat a tajně obdivovat a tentokrát mi to nedalo a musím reagovat:-) Tvoje přáníčka jsou vážně úžasná, zvláště to s jahodami;-), máš pro to opravdu velký cit, jedno je krásnější než druhé:-) Měj se hezky, Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné Eli, ten motýlkový se mi líbí nejvíc:-))

    OdpovědětVymazat
  3. Každé jedno je nádherné Elí!Tleskám!

    OdpovědětVymazat