středa 7. srpna 2013

Barunka je slečna našeho syna...
...a dneska oslavila 25.narozeniny. Je to přesně rok, co jsem ji k narozeninám udělala úplně první přání. A prý ho má schované :o) A pro velký úspěch jsem jí po roce udělala druhé a i to se líbí. Ale jestli to holčina neříká za slušnosti, chichi.
Má ráda ty samé barvy jako já, žlutou, oranžovou, červenou, zelenou...


 Ale teď trpím jako zvíře. Kamarádka si objednala pro oslavence z rodiny přání myslivecké, no a teď tu vzdychám, acháchuju a nevím kudy kam. Doma si ze mě dělají legrácky, ať tam šoupnu Santu i se saněma a dárkama, když už jsem mu vystřhla stromek, a že mi klidně dodají i rolničky. To je každej chytrej, ale aby konstruktivně poradili a pomohli, to ne. Pro dnešek končím, jdu se z toho vyspat a zítra si ty jejich řeči vyslechnu nanovo :o))

Žádné komentáře:

Okomentovat