neděle 10. února 2013

Dnešní kulturní dopoledne...
ale ne ode mě, ale od mého muže pro naše vnoučata. 
To já jsem své dopoledne zaměřila na nakrmení smečky. Původně to mělo být pro 6 dospěláků a 2 děti, ale jak je u nás zvykem, já plánuju a naši potomci mě....tak máme co jíst ještě zítra.
Tak k tomu titulku, dnešní dopoledne u nás proběhlo představení loutkového divadýlka pro jednoho diváka a to Laurinku, Toníka to očividně vůbec nezajímalo :o) 
Můj manžel je takový Ferda mravenec, na co sáhne to se mu povede. Taky aby ne, když několik let u nás v sokolovně hráli amatérské loutkové divadlo a v té době konkurovali divadlu Zvoneček a to se psal rok 1976 a vydrželo jim to i pár let po revoluci, tak byli dobří!


....a tady je koláž loutek starých 50 až 70 let.



7 komentářů:

  1. Jste úžasní prarodiče.....to se vnoučátka mají....:-D

    OdpovědětVymazat
  2. No to je ale šikovný dědeček!!!! Ale babička je taky úžasná, neboj :-))))

    OdpovědětVymazat
  3. prima Eli, hezky jste si o víkendu hráli:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. Tak šikovný děda s babičkou jsou pro vnoučátka poklad. Loutky jsou moc pěkné. Přijeďte se podívat do Muzea loutek v Chrudimi.
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  5. no super fotky .-) na té první , jak se spokojeně kouká...

    OdpovědětVymazat
  6. Je vidět, že Laurinku to bavilo, třeba bude za pár let hrát spolu s dědečkem pro zbytek rodiny :)

    OdpovědětVymazat