středa 9. ledna 2013

Jeden rašící.... už aby tu bylo, co??
No přeci JARO... včerejší focení .... 
Jen je mi líto, že s největší pravděpodobností některé výhonky pomrznou :o(

8 komentářů:

  1. Já už taky volám jaro :-)) Mám v práci 3 hyacinty. Tak doufám, že mi vykvetou :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Eli, to bude škody ... je mi to jasné ... nemám z toho dobrý pocit ... nj ... tak snad to příroda zvládne

    OdpovědětVymazat
  3. Taky se těšííííííííííím!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám za oknem kočičky, které mi přinesl Matýsek z vycházky. Už šly do květu....také se těším....:-D

    OdpovědětVymazat
  5. O ruze bych se take bala ale myslim, ze ostatni kvetiny to preziji bez problemu. Zdravim,Monika.

    OdpovědětVymazat
  6. U nás to raší stejně:-))

    OdpovědětVymazat
  7. Elí, moc prosím, mohla bys mi písnout nějaký kontakt na Elistr? Chtěla jsem ji požádat o jeden náhrdelník z Fleru, tak ať nemusím objednávat přes něj... Děkuji moc, hezké odpoledne, Lumpi

    OdpovědětVymazat