úterý 25. prosince 2012

Cukroví....
...není nad to si při vymazávání fotek vymazat skoro všechny, tak aspoň vzorek 20 druhů včera na poslední chvíli zvěčněných.... ve skutečnosti jich bylo 21, ale kam se poděly kokosové věnečky, to fakt nechápu! Doufám, že všem známým, kamarádům a rodině chutnalo :o)


 Dvě následující fotky jsou z roku 2003, to byla smršť v pečení, ten rok jsem udělala 71 kilo, jak pečeného, tak i nepečeného cukroví....hrůza, šílenost a nakonec absolutní KO. Spotřebovala jsem 25kg hl.mouky, 10kg moučky, 22kg másla a vajíček bylo necelých 150, ale kolik bylo piškotů, polevy, kokosu, ořechů, salka...to už sem si nenapsala.
A pak už jsem pekla míň a míň, tak kolem 22 kg, v roce 2010 to bylo 31kg, loni už jen 17kg a letos 18kg. 



 

Večer před Štědrým dnem jsem narychlo vytvořila rádoby scrapbookové album pro panímámu a nafoceno na koleni při rozdávání dárků u nejstarší dcery...
Motiv stromku jsem si vypůjčila od  babibobik, ona je na tohle machr :o)
 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat