úterý 21. ledna 2020

Blíží se Štědrý den...
a že se nevyšplhám do patra, tak se muselo improvizovat s vánočním stromečkem.


Víc toho tentokrát nemám, díky chození o berlích to fakt nešlo :-)
.....

Alespoň jsem si hrála s vánočním přáním krásných Vánoc.

.....

Můj muž na mé přání vyráběl křídla pro anděly, od kamarádky jsem si vyprosila nějaký ten špalík dřeva, zbytek jsem koupila v OBI a dodělání už bylo na mě. Tedy kromě toho jednoho anděla, na jehož hlavičku muž vzal kámen ze zahrádky. 
Všichni andělé putovali do světa jako dárky.



Krásný den všem.
El. 

1 komentář:

  1. Strange "water hack" burns 2lbs overnight

    More than 160,000 men and women are trying a easy and secret "liquid hack" to drop 1-2lbs each and every night while they sleep.

    It's scientific and works every time.

    Here's how you can do it yourself:

    1) Get a drinking glass and fill it half glass

    2) Proceed to learn this awesome HACK

    and you'll be 1-2lbs skinnier in the morning!

    OdpovědětVymazat