neděle 9. června 2019

Workshop,
  aneb tvoření s Davonou 2019. Moc jsme si to s mámou užily. 

Zdroj Davona.
......
 
Moje potkaní slečna Lili a mamky kocour Mourek.
Práce s kuličkovou hmotou Foam Clay byla relaxační, a nejen pro děti.


Zdroj Davona 
.....

Embosované přání naopak s výrobou papírové květiny.


Zdroj Davona
 ......

Malování s šablonami kaktusů na akvarelových papírech, akvarelovými fixami Ecoline a vodním štětcem. O to víc mě překvapilo, mé pojetí krasopsaní. Tam mám velké rezervy. Ale nutno podotknout, že jsem byla asi jediná, kdo to zvládl přímo na místě. 
O patro výš jsme se u Irisky, na Fb jako Iriska scraplady.cz, která krasopsaní učí dověděly víc, moc pěkné povídání. 
 
   
Zdroj fota Davona
.......
Třetí přání, horké embosování na průhledném papíře s holčičkou Gorjuskou jsem tam zapomněla. Tak jen doufám, že někomu udělalo radost :-)

 Opět zdroj Davona
.....

Trochu mi je líto, že jsme časově nedaly tašky. Co jsem viděla, tak naprostá pecka.

 Zdroj Davona
.......

Naprosto luxusní pohoštění!

Zdroj Davona
......

A následný nákup, když už nakupovat, tak jako grand a to díky i manželovu sponzorskému daru.
Když musíš, tak musíš :-)


.....

                                                         Krásnou neděli všem s tvořením.
Eliška 

Žádné komentáře:

Okomentovat