neděle 26. srpna 2018

Minulý víkend 
jsem v OBI koupila třímetrové prkno na výrobu domečků.
Měla jsem velkou inspiraci " tady ...U nás na kopečku".  A úplně jsem se zamilovala.
Ukecala jsem muže, aby mi přepůlené prkno nařezal na různě velké kousky a já je pak všechna
  zezadu natřela. 


Jenže jsem na ně neměla pár dní čas, tak je manžel "znárodnil" a já se nestačila divit. 
Základy domků natřel všemi možnými barvami, které byly doma. Některým přidělal římsy i dvěře. A jeden domek už je hotový. Prý tam mám i Fandu, když byla štěně, vážně se z něj picnu.


Doufám, že mi nějaký domeček na dotvoření nechá. 
Tady je pár kousků ve fázi dotvoření. 

 Hezkou neděli.
Eliška
 

3 komentáře:

  1. Milá Eliško. Moc jsem se pobavila u iniciativy vašeho drahého manžela. Mám to samé doma a to jsem si myslela, že jinde takový manžílek není. Mějte se krásně a tvořte spolu dál. On kdo si hraje nezlobí, i když pozlobí. Babi Jířa

    OdpovědětVymazat
  2. Babi Jiřo, děkuju za komentář. Jsem ráda, že v tom nejsem sama :-)
    Přeji hezký večer.
    Eliška

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásnédomečky a mmoc šikovný manžel. Já jsem si je chtěla nařezat z trámků , ale manžel mi je nařezal ale také obrousil a natřel 😍

    OdpovědětVymazat