úterý 6. března 2018

Jedna,
perfektní hruška, tak by zněl překlad. Ale ta moje hruštička je jako pro Sněhurku, taková jedovka :)
Vyfotila jsem ji zblízka, jelikož pěkné čáry coby rámeček nebyly vůbec pěkné, ale kostrbaté.
A přeci si tu neudělám dobrovolně ostudu, že jo.

.................

Dneska jsem po upozornění e-mailem od české pošty čekala jako trubka od 13-19 hodin na balíček se štětci a papíry. A bylo 18.01, když mi přišla sms s tím, že nemohli balíček doručit, protože jsem nebyla doma. To se mi slušně začala vařit krev v žilách a milé poště jsem poslala odměřený e-mail, že si takové služby nepředstavuji a jak si vůbec můžou dovolit z lidí dělat dobrý den....
 Je mi jasný, že je to úplně zbytečný, ale musela jsem si ulevit. 
..................
 No nic, tak si budu malovat s novými štětci až zítra.
Dobrou noc, a ať vás blechy štípou celou noc.
Eliška   
 

Žádné komentáře:

Okomentovat