pondělí 8. ledna 2018

Hygge,  
tak toto slovo jsem dneska četla úplně poprvé a to v katalogu knižního klubu a až mě málem orosilo. Asi potřebujeme mít na všechno návod, jinak si asi nevíme rady nebo si neumíme poradit. 
Podle autorky je to cesta za štěstím. Jaké štěstí mám, že i bez této knížky si to štěstí, pohodu, klídek či nicnedělání dělám sama, s manželem, rodinou či přáteli.
Takže za mě žádné HYGGE, ale jen a jen POHODA. 

PS - jen jsem ráda, že aspoň vím co to slovo znamená a netrpím méněcenností :-) 
Ono vůbec třetina katalogu je v tom samém duchu:
Návody a rady jak sportovat, jak žít bez stresu, jak spát, jak si zorganizovat život. Pořídit si motivační zápisník či běhat. Jako kdybychom měli být všichni stejní, na každého z nás měla platit ta samá doporučení, jak se dát do pohody a žít úspěšný život. Každý z nás je přece individualita, naštěstí nejsme naprogramovaní roboti. Na každého platí něco jiného a každý si svůj život představuje úplně jinak a do pohody ho dá rovněž něco úplně jiného.

Tak takhle vypadá návod na štěstí ...a poslední tři slova jsou zajímavá, konečně jsme slezli ze stromu.

............

Nejsem žádná Božena Němcová, ale z tohoto jsem byla úplně natlakovaná a muselo to jít ven.
Pěkný večer všem.
Eliška
 

2 komentáře:

  1. Eliško, mám úplně stejný názor jako Ty. Napsala jsi to moc pěkně. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, jak jsem ráda, že jsem na svůj život nemusela mít návod, abych byla spokojená :-) El.

      Vymazat