pondělí 10. dubna 2017

Včerejší sváteční...
je mi jasný, že jsem mohla s tímto svátečním obědem počkat na Velikonoce....
ale to bych musela mít brýle, když jsem maso brala z mrazáku, a sekla se v balíčkách :-)
Od zetě jsme dostali jehněčí (nesmím nad tím přemýšlet)... je to prostě maso.
V sobotu ho čekala marináda z domácího rajčatového protlaku, trochou oleje, česneku, soli, tymiánu, rozmarýnu a citrónového pepře. Naložené maso jsem v neděli o půl sedmé dala péct. Mezi pečením je dobré podlévat sůsek hovězím vývarem, a následně lehce "naředěnou" šťávou maso. Jehněčí se peklo 2 a půl hodiny. Na pečení se mi jako vždy vyznamenala remoska. Moc mě mrzelo, když mi moje zlatíčko vloni odešlo do věčných lovišť a o to větší radost jsem měla, když jsme ji dostali od všech našich dětí o Vánocích.
Pro vysvětlení, od 10-12ti jsme s hafanama venku.
Upéct jehněčí bych časově nedala :-)
 K jehněčímu byly šťouchané brambory s cibulkou a pažitkou.



 Pěkný den všem.
El.

Žádné komentáře:

Okomentovat