pátek 3. března 2017

Únorový přáníčkový... 


sketch 3 a 4 vyhlášený u scarpglamour.

..........................................  

 

 

......................................

 

Vybrala jsem si první sketch, ale v jiném formátu.


Použila jsem krásnou kočičí samolepku od Amélky. 
Mám ráda její kouzelné obrázky, brože, pexesa, no prostě všechno.
Samolepku jsem nalepila na výsek kolečka a poté vystříhla "nepravidelné" srdíčko,
které jsem obrousila skleněným pilníčkem pro zahlazení stop po nůžkách.
Mým velkým pomocníkem byl Big Shot a jeho kamarádi vyřezávací šablony.
 Na konec jsem přání dozdobila sešitím... sešívačkou a kamínky. 
Maruško, děkuji.
.....................................
A sotva skončila jedna výzva, už je vyhlášena druhá...
ještě štěstí, že má být hotovo do konce března.


Pěkný večer všem
El.  

Žádné komentáře:

Okomentovat