středa 4. ledna 2017

Po střechách náměsíčně...
 taková "blbina", ale dala zabrat. Proč?
Protože jsem si umanula, že některé domky a střechy proquiltuji.
Jenže ono to není zase až tak vidět a to jsem se s tím mořila celý včerejší večer.
No nic, i tak jsem s tím spokojená :-)

 
....................................................

8 komentářů:

  1. Eli, je to krásný <3 I psaníčko pařížské co jsme zahlédla na FB :-)
    Moc zdravím z Provence,
    Anýzovka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aný, děkuji Ti za chválu a za návštěvu :-) Mávám směrem Provence.
      El.

      Vymazat
  2. Opět nádhera ! Eliško, jedeš jako dráha. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, děkuji Ti, ale kam já se na Tebe hrabu :-)

      Vymazat
  3. Ty domky jsou proste uzasny a na polstarku ... no nadhera sikulka jsi Rada

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radu, fakt jsou boží, škoda, že jsem je u Šárky nevykoupila. Děkuji i Tobě za chválu :-) El.

      Vymazat