neděle 11. prosince 2016

Hlídání vnoučat...
na etapy.
Nejdřív jsme "vyfasovali" Toníka, který je po neštovicích. 
Tak si ho pár dnů užijeme než nastoupí do školky.
Úplně nejvíc se mu líbilo na studené plovoučce v pracovně. 
Po velkém ukecávání jsem ho přemluvila, aby se aspoň snažil ležet na koberečku....


 Pak ho vystřídala Laura, že nutně potřebuje vyrábět přáníčka :-)
Naštěstí mám velkou zásobu na vyrábění, tudíž to není žádný problém.


Včera jsem slavila 15té narozeniny :-)
K nim jsem dostala voucher na snídani v Žižkovské věži, jupí.
Poukaz do C A, dva krásné hrnečky, vynikající vínko, sekt, dort, pozvání na oběd, 
květiny, červený kabát a květináč s hyacintami a ty já můžu :-)
....asi jsem hodná holka....

Babí na zdraví....


Nevěsta Bára s naší nejmladší vnučkou Anetkou...


........................................................................................................................................................
 
Krásný předvánoční čas vám všem.
 Eliška 

Žádné komentáře:

Okomentovat