pátek 4. listopadu 2016

Mám skluz....
a tak to rychle napravím.
Laura, vnučka prvorozená nastoupila do školy.
A baví ji to. 
 Tentokrát jsem nefotila já, ale je to práce mé dcery.
 
Pokračuji Toníkem, opět fotky mé dcery.
Co jsem fotila já, tak dopadlo špatně. Zkoušela jsem nové funkce foťáku a pak jsem ho zapomněla vrátit do původního stavu a všecko, všecinko mám mázlé :-(


Následuje nejmladší vnučka Anetka.
Strašně to utíká, nedávno se narodila a už nám všem dělá radost skoro 6 měsíců.
A tentokrát jsem si dala pozor na foťák a tudíž jsou fotky mé :-) 


Měla jsem tu mamču.
68letá prabába s parvnoučatama.


Po několikaměsíčním pobytu v cizině se nám na pár dní vrátila nejmladší dcera s přítelem.
 Stačila jsem je vyfotit a už jsou zase pryč.


Podzim jako je právě teď, tak takový miluju. 
Krásné barvy a procházka s fenkou Fandou. 
Už jí máme skoro 8 měsíců a ten rozdíl je na fotce znát.
Chtěla jsem po Betynce, také něco malého, mazlivého, no prostě ńuňu...
A mám raubířku, která už teď váží skoro 30kilo, mazlí se jen, když chce ona. 
Malej - velkej černej ďábel. 
V útulku také neměli tušení, jak bude velká. 
Ale jinak je to zlatíčko, oproti jiným našim psům skoro nic nezničila :-)


 Tak a pro dnešek je to všechno.
Přeji všem krásný večer.
Eliška
 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Úplně jsem zapomněla na foto se štěstím, aspoň doufám, že bude.
Při zazimování bazénu na mě vyběhlo toto.
Pavouky nenávidím, ale jak je vidět, tak mi neuniknou :-)


A je to opravdu vše.
 

1 komentář: