úterý 16. srpna 2016

Marinované vepřové koleno... na medu a nejen na něm. 

 

Příprava....ze všeho nejdříve koupíme vepřové koleno a dáme ho vařit...
a mezitím co se vaří spolu se solí, bobkovým listem a celým pepřem, jsem si připravila marinádu... která se skládá z piva, kečupu, dijonské hořčice, česneku, rozmarýnu, soli a samozřejmě z medu. Uvařené koleno jsem nechala v hrnci do vychladnutí. Poté jsem ho vyndala, a nařezala kůži na "kostky". Otočila a nakrojila  od kosti, a do řezů jsem lehce nalila marinádu, tak, aby mi zbylo i na kůrčičku a podlévání. Po namarinování jsem ho pekla 1,5 hodiny v troubě na 180°C. A hlavně co chvíli podlévat, jak marinádou, tak i vývarem z vaření kolene.

.....................................................................

 

2 komentáře:

  1. A jak dlouho ho vaříš? Není to moc, vařit a pak ještě péct 1,5 hod. Manžel pořád na kolena vzpomíná, tak uvažuju, že bych to zkusila.

    OdpovědětVymazat
  2. Věrko, není to moc... vařila jsem koleno vcelku něco málo přes hodinu v normálním hrnci a otáčela jsem ho, a až poté pekla tu hodinu a půl v el.troubě ( nemám horkovzdušnou). Po uvaření nejde ještě maso od kosti, proto ho před pečením nařezávám. Někdo třeba vůbec nevaří, ale hned peče 2,5 hodiny. El.

    OdpovědětVymazat