čtvrtek 4. srpna 2016

                                          Dneska je to 5 měsíců...
 co jsme si přivezli z útulku slečnu dárečkovou. Jojo, je to dárek nad dárky, uličník první třídy. Chvíli neposedí, všude chce být první, jen aby jí něco neuteklo. Zrovna dneska jsem po několika týdnech 
 sehnala světlešedivé tkaničky do mých bot...a jakou jsem z nich měla radost. A proč jsem je sháněla, protože madam mi jednu rozkousala. Skoro nikdy nic nerozkousala, to klobouk dolů, ale zrovna šedivou tkaničku, to si dala. A sehnat tuhle barvu a v Praze, to byl nadlidský výkon. 
No říkám, dáreček :-)

První den u nás, je to lehce máznuté...


............................................................................................................................................................................
 Rozdíl 5ti měsíců... a váhově to je skoro 20 kilo. 

Přitom jsem chtěla pejska do 8 kil, tak to mám a hned několikrát!

........................................................................................................................................................................

A mimo jiné, dneska jsem byla s "prosincovou" rukou na vyšetření a za měsíc další operace.
Když se daří, tak se daří.
Pěkné dopoledne a já se jdu přivázat k plotně. 

Žádné komentáře:

Okomentovat