pátek 15. července 2016

    Pokračování...
 1.4. jsme byli s partou opět v Mutěnicích. Ubytování bylo jako minule u Jožky a Veroniky Pavelků a opět dokonalé a počasí přímo ukázkové. 
Tentokrát jsme se zúčastnili akce..."Tradiční výstava vín" 
 Na "ochutnání" bylo 1155 dodaných vín. Já s Honzou jsme z toho množství ochutnali 21 druhů. Zdálo by se, že jsme toho vypili moc, ale jeden vzorek byl na dva "ločky". Tak to ve finále bylo akorát, aby si člověk pochutnal a neopil se. K dispozici byly sýry, klobásy atd.
Každý ke vstupence dostal skleničku, katalog vín a z něho si vybíral, to co má rád. A při každé degustaci jsme si označili do katalogu co jsme si dali a jak nám to chutnalo. 
Tak třeba namátkou...
číslo v katalogu
                           258  - Flajsar Josef, Dubňany, Muller Thurgau, 2015
                           374 - Modré vinařství, Mutěnice, Ryzlink Rýnský, 2015
                           376 - Novák Zdeněk, Mutěnice, Rulandské bílé, 2015
                           474 - Štěpánek Pavel, mutěnice, Chardonnay, 2015
                           501 - Trávník František ml., Mutěnice, Chardonnay, 2015
                           517 - Modré vinařství, Mutěnice, Chardonnay, 2015
                           522 - Mokruša Petr, Mutěnice, Sauvignon, 2015
                           691 - Turzík Ladislav, Mutěnice, Hibernal, 2015
                           714 - Štěpánek Pavel, Mutěnice, Pálava, 2015
                           777 - Foltánová Květa, Moravské Málkovice, Klaret, 2015
                           843 - Holešínský Radim, Mutěnice, Rosé, 2015
                           899 - Topínka Miroslav, Kobylí, Modrý portugal, 2015
                           931 - Zahrádkáři Kobylí, Svatovavřinecké, 2015
                           1044 - Opluštilová Pavlína, Čejkovice, Cabernet Moravia, 2015
                           1111 - Rodinné vinařství Čotek, Kobylí, Cabernet Cortis, 2015
                           1119 - Piškula Pavel, Mutěnice, Golubok, 2015
                           1146 - Lacina Jaroslav, Moravský Písek, Frankovka, 2014

... jak na to koukám, tak jsem to vypsala skoro všechno. No nevím jestli by z nás odborníci měli radost , ale dá se říct, že převážná část vzorků nám chutnala moc .-)

Jak jinak, ráno v 6.55 už jsem byla venku a fotila.... já to tady milujuuuu.


  a takhle to u Pavelků vypadá...

.....................................................................................................................................................................

Další akce byla ode mě z práce... od 8.4 do 10.4.  v Žatci. Honza nemohl, tak jsem vzala Lauru a udělaly jsme si dámskou jízdu :-) 
 Ubytování luxusní, škoda jen, že mi někam zmizely fotky z foťáku...
Užily jsme se, užily si města, ochutnávky medoviny, pěny piva a vůbec...všeho! 

..........................................................................................................................................................................
O víkendu co jsme byly s Laurou v Žatci se plánovitě prostřední syn s nevěstou odstěhovali a na mě doma čekala zbrusu nová postel v podkroví. A následovalo dopřestěhování "starých" a památečních věcí za námi nahoru, jak my říkáme do relaxační zóny, kam ani psí holky nemůžou, jupí :-) Postupně dovybavujeme nočními stolky atd.

..........................................................................................................................................................................

 Fanda nám roste před očima...


 Je to dárek nad dárky... z útulku si přinesla psincový kašel, nakazila jim i starší fenku Žofku.
Když už se obě doléčily, tak Fanda ostrýma zoubkama při blbnutí té samé fence poškodila rohovku, následovala několikatýdenní léčba a z peněženky nám zmizelo přes 8000 kč.
 Chtěla jsem malou fenečku do 8 kil, která se bude ráda mazlit a mám v současnosti fenku s 24 kily , která se nechce chovat... vypadá to, že její rodiče byli border kolie a ovčák. Tak jsem zvědavá na konečný výsledek.
............................................................................................................................................................................

Ještě jeden malý příspěvek... z 12.5. jsem vyzvedávala děti ze školky a následovalo hlídání.
Tedy vypadalo to, že jsem nehlídala, ale fakt jo.... tohle bublinkování do mlíka je naučila jejich maminka, moje dcera. Aspoň jsem v tom nevinně. 

 ............................................................................................................................................................................

Přeji pěkný den a zítra pokračuji :-)         
  

Žádné komentáře:

Okomentovat