úterý 26. července 2016

                                            Dneska to tu proletím...
 Stěhování do skříní v pracovně nemá konce, mám toho plný kecky. Moje ubohý  nemocný ruce pláčou, jakou že to mají majitelku... Tak tu jen dám fotku dnešního oběda. Z odřezků srnčího masa jsem v rychlosti udělala docela dobré...
                                                   
                                                      Srnčí po srbsku.

Na usmažené cibulce jsem rychle opekla na kousky nakrájené maso, osolila, opepřïla, přidala česnek,
chvilku restovala, dala sklenici leča a vše chvíli podusila a bylo hotovo. Podávala jsem s rýží.


Zítra se pochlapím, aspoň doufám :-))))
Pěkný večer všem.
El. 

PS - ve 21.10 a při nádherných 20 stupňů jsem vlezla do bazénu. No ne, že by to bylo bůhví jak teplé, ale pro osvěžení naprosto famózní ... jen jsem musela Honzu volat, aby mi donesl foťák... trochu si klepal na čelo, ale přinesl :-)


 ...a to je fakt pro dnešek všechno, jdu na kutě...dobrouuuuu.

1 komentář:

  1. Woooou...tak začnem zaradom, podlaha krásna, skrine suuuper a stôl je absolútna špička. Aaaach ako by som sa teraz schladila v bazéne, mame tu veľmi dusno, nezaprší a nezaprší. No nič, snaď zajtra aspoň trošku zmočí záhradu lebo už nevládzem polievať :-)) Maj sa krásne Eliško a pozdravujem.

    OdpovědětVymazat