neděle 15. listopadu 2015

                           Dokonalý víkend v Mutěnicích
                                            na Svatokateřinských slavností vína...
                    Perfektní ubytování  a sklípek s občerstvením u Veroniky a Jožky Pavelků .... 


Super sklípek s povídáním u Turzíků...


Počasí přálo a naše parta 8 lidí si to náramně užívala...


Všichni ještě spali a já jsem v 7 vyrazila na tichou procházku s deštníkem a tabletem, jelikož nabité baterky do foťáku vypověděly službu a nechtěly spolupracovat ani po pár kapkách živé vody...




                                    "Hrobeček" se sklípkem, vinohrady a naše úroda... 
                           pro naše tři děti, kamarádku, kolegyni a samozřejmě pro nás....

 ....přála bych všem, aby si to taky mohli užít....

3 komentáře:

  1. Teda , kde jste se v tom našem kraji vzali? Já bydlím v Hodoníně, to je 12 km od Mutěnic :-) a jsem ráda , že vám u nás líbilo ....

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko, váš kraj je úžasnej!
    Prapůvodně jsem z Olomouce, ale tenhle kraj nemá chybu.
    V Mutěnicích jsem už byla 4 krát a pro jistotu jsme si na cihlu přilípli dvoukorunu :-)
    A v Hodoníně jsme byli 2 krát se zahrádkářema, když jsme popojížděli po Moravě, tak jsme tam byli ubytovaný.

    OdpovědětVymazat
  3. Jůůů .... to jste si užívali:-))

    OdpovědětVymazat