sobota 25. července 2015

                 Dneska už to bylo daleko lepší...
              ...šila jsem prvně Harfu podle Bell, a musím říct, že se šila dobře. 
      Ani jednou jsem nepárala, ale ten nepořádek co po mě zůstal, to fakt nevím, kdo ho bude uklízet.
                                           Dělám mrtvého brouka. 

   
...Včera došlo na další zásobu z mrazáku, jak se to srnčí hodí, když se nikomu nechce do řeznictví...
                             Našla jsem na netu inspiraci co se srnčím, aby byla změna.
                                                      Maso mám a co dál...
Na sádle osmažíme cibulku, tu přendáme do remosky a na ní položíme osolené, slaninou prošpikované srnčí. Podlijeme vývarem a trochou červeného vína. Políváme výpekem a maso párkrát obrátíme. Po hodince přidáme dvě lžíce kečupu, pár kuliček nového koření, černého pepře, dvě kolečka oloupaného citronu a žampiony pokrájené na plátky, ty podle chuti. K tomu všemu se má dát buď  brusinkový kompot nebo marmeláda, ale že jsem doma nic z toho neměla, tak jsem na másle podusila přislazený rybíz, ke kterému jsem nakonec přisypala trošku hladké mouky a přidala k masu, tudíž bylo i zahuštěno. A už jen čekáme až bude maso měkké. Jak je vidět na fotce, podávala jsem s bramborovými knedlíky.



                       A aby toho nebylo málo, tak mi v týdnu chodily balíčky s látkami.
                                         Není nad to si udělat Vánoce v létě.
                                                     Ó, já se mám :-) 
                 Něco málo od Sar, od Veselé jehličky, z Ardeka, od Lenomky z Fleru
                                    a pár patek a jehel od Nej šicí stroje!

 
Posílám pozdrav z  naší matičky stověžaté. 

Žádné komentáře:

Okomentovat