čtvrtek 26. června 2014

Svatební...
 ....šátečky...pro dceru mé známé. 



Kdo by měl zájem o recept, tak tady je...


...těsto...                                    náplň... 2 tavrohy
600 g hadké mouky                               cukr a mléko 
1 omega                                               a můžeme přisypat trochu vanilkového pudinku,    1kostka droždí                                     tvarohová náplň je žlutější
5 lžiček cukru
 1 lžička soli
1/8 l mléka
2 žloutky
1 celé vejce 

 Omegu rozpustíme a aby nebyla moc horká schladíme ji mlékem. 
Jinak veškeré ingredience spolu s rozpuštěnou omegou, droždím atd zamícháme a hned tvoříme šátečky. Tudíž nečekáme ani na kvásek a ani na vykynutí. Pěkně nám to pospolu kyne zároveň s pečením v troubě. 
Šátečků z této dávky máme kolem 120 kousků, a veliké jsou 2,5 cm až 3 cm.
Pečeme na 200 stupňů a nějakých 15 až 20 minut.
Celé i se zaděláním, tvořením šátečků a upečením mi zabralo 1 hodinu a 15 minut.

 Předevčírem jsem si dokonce i hrála....vytvořila jsem 3 přáníčka na jedno téma, aby bylo z čeho vybírat...



...a zvítězilo prostřední... ...krásný večer všem...

4 komentáře:

  1. Eli jsi rychlík, takovou kupu za takovou chvilku:-) Já dělám podobně koláčky, co se nenechávají kynout .... budu si muset příště nastavit stopky:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, já byla v takovým presu, že jsem sama sobě byla až nebezpečně rychlá!

      Vymazat
  2. To jsou dobrůtky a ta přáníčka jsou tůze roztomilá.M.

    OdpovědětVymazat
  3. Šátečky vypadají moc lákavě - rozhodně je vyzkouším. Děkuji za recept !!!

    OdpovědětVymazat