neděle 16. března 2014

16.3.1984...
...nebojte se, nespletla jsem se...
Ale právě dnes je tomu 30 let, kdy se nám ve 14.40 narodila naše prvorozená dcera.

 ...Eli, 
všechno nejlepší k Tvým dnešním narozeninám Ti přeje máma a táta...
 

..máš ráda frézie, hyacinty a tulipány, tak si myslím, že se paní květinářce kytička povedla..


...a včerejší karneval s bohatou tombolou se vyvedl a následné hlídání prcků proběhlo bez problémů :o)
 

...a moc děkuju Honzovi za krásnou kytičku...

5 komentářů:

  1. Ode mně Eli též všechno nej nej nej!!! A koukám, že i Laurinka vám nějak rychle odrůstá z holčičky ve slečnu, Eli, letí to!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Lucí, díky za nakouknutí .o)
      Holka zlatá, strašně rychle ten čas letí. Na svých dětech mě to už nepřekvapuje, ale na těch mrňatech je to hrozně vidět...

      Vymazat
  2. Ahoj, tvůj blog chodím okukovat už dlouho a moc se mi líbí. Ale teprve teď musím reagovat - můj první syn se narodil 22.2.1984 :-) Takže předpokládám, že jsme asi vrstevnice... Přeju ti hodně tvůrčích nápadů a času na jejich realizaci. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Leni,
      děkuju za okukování....
      Opožděně přeji Tvému synovi vše nej.
      Můj ročník je 1965 :o)
      Nápadů je dost, ale s tím časem je to horší, asi jako u každého. Eliška

      Vymazat
    2. Tak jsem o 3 roky starší :-) Lenka

      Vymazat