čtvrtek 4. července 2013

.

Jsem pár hodin zamilovaná....
.....do své nové pracovny!!!
 Nedá se nic dělat, musím se tu pochlubit, je nádherná a je jen moje a nikomu ji nedám :o)
A co je na tom nejúžasnější? Nemusím se s nikým o ten stůl v ní dělit.
Po zdárné rekonstrukci, kterou jsem naší rodině a našim řemeslníkům naplánovala na konec června a který, světe div se, jsme fakt dodrželi....stále nemůžu uvěřit, že práce několika  měsíců je dokončena , že jsme to zvládli, nezbláznili se z toho bince a že to někdy vypadalo s kapáním na maják docela reálně :o))
No a teď se tu kochám a kochám a jak to tak vypadá, ještě dlouho mi to kochání vydrží!!
Pro dnešek jedna rychlovka té mé milované pracovny...

                                             ...TRAMTARARÁÁÁ...


PS: další fotky naší přestavby budou v brzké době následovat.

12 komentářů:

  1. Týjo, Elí, ahoj a gratuluju! Těším se na další rekonstrukční fota - baví mě to "před a po" - je super sledovat, jak si to lidi doma dokážou vymazlit. Tak přeju krásné zajetí pracovny, a ať tě tam čas strávený baví a těší! Papa, Lumpi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lumpi, ahoj, holka zlatá.
      Rekonstrukční fota už mám v Picasu, jen je sem hodit :o) Taky ráda sleduju, jak jsou lidi šikovní.
      Pa a měj se moc hezky.

      Vymazat
  2. Parádní pracovnička!!! Pěkně si ji užívej.

    OdpovědětVymazat
  3. At je tam vyrobeno spoustu krasnych vyrobku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, doufám, že jsem všechno nezapomněla a že se do toho pěkně obuju :o)

      Vymazat
  4. Hezoučká.....dorůžova laděná.Přeji senzační nápady v novém bydlítku.
    Daška

    OdpovědětVymazat
  5. Elí jak já ti závidím --- pracovna je skvělá :o)Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Martinko, holka, já donedávna taky holkám záviděla ty jejich vytuněné pracovny a teď na mě také došlo :o)))

    OdpovědětVymazat