sobota 28. července 2012

Naše vnučka Laurinka měla 2. narozeniny,

tak jsem se pokusila o vlastnoručně vytvořené přáníčko.
 Skoro to poslední dobou vypadá, že se snažím strhnout rekord s pokusy :o)
     Mohla jsem přání koupit kdekoliv, ale....
                     ...já ho chtěla udělat sama z lásky, mé první vnučce.
Ještě mě čeká hodně zkoušení se speciálním "skalpelem", jelikož to každou chvíli vypadalo, že budu nedobrovolným dárcem krve, ač jsem hrdou majitelkou 2 plaket dárců, ale těch dobrovolných :o)

3 komentáře:

  1. Přáníčko je nádherné.Martina :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, to už jsou Lourince dva roky....to ale letí.....:-D Gratuluji....přáníčko je moc krásné.

    OdpovědětVymazat
  3. Eliško, přáníčko je nádherný!!
    A letí to hrozně. Pamatuji si, ajk jsme všechny netrpělivě čekali, co se Elišce narodí :-) Jsou s Domiškem o půl roku...
    Pozdravujeme moc a přejeme všechno nejlepší!!!

    OdpovědětVymazat