neděle 17. června 2012

Šatičky a klobouček pro Laurinku.
Tak tohle duo jsem dneska vypotila po celodenním zápolení. Klobouček dle Bellet byl v pohodě, jak by také ne, když na něj mám střih, ale ty šatičky, ach ouvej...
Jo myslet si, že to bez střihu zvládnu hned a napoprvé, tak to fakt byl omyl největšího kalibru. Několikrát mě omejvali, vzteky jsem se mohla kousnout do ocásku, no bída. A už i můj muž mi povídá, ať se na to vybodnu, že to dodělám jindy. Jo jindy, to by taky mohlo znamenat nikdy. Ale nějakým zázrakem jsem to dotáhla do konce a jen doufám, že ty šatičky moje vnučka odnosí. O klobouček nemám starost, ten je v pohodě.
A co se mi na dnešním šití líbilo nejvíc, tak to, že jsem s Honzou odnesla jídelní stůl a stroj na terasu, tak to fakt nemělo chybu :o) 


6 komentářů:

  1. Juuu, ahoja Eli, ty me pises a ja zrovna spizuju u Tebe o:-))))))))))))) Kuju za komentik a ja musim chvalit...Satenky jsou uzasne, stejne tak kloboucek, Laurinka bude hvezdaaaaa, co hvezda...a ten koutek sici venku, achich ach, taky mosim zetra poresit, bo doma se v temto hice neda sit a vubec, doma se neda vubec byt o.-)Papa a krasny vstup do noveho tydneeee.....

    OdpovědětVymazat
  2. Elišto, Laurinka bude kočka!!!! Teda ne že by i tak nebyla ;-)
    A ten šicí koutek an terase.....
    já tady od 6 akumuluju zimu do baráku a jdu něco dělat a jdu prckovíi šít taky nějaký letní šatstvo :-)

    OdpovědětVymazat
  3. ..teda koukám, že mi všude u komentářů naskakuje jiný čas- já to psala dnes- v pondělí....

    OdpovědětVymazat
  4. No mňa úplne neadchol ten šicí kútik ... vonku vau!

    OdpovědětVymazat
  5. Šatičky jsou moc povedené, a ten venkovní šicí koutek Ti upřímně závidím. ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. mami, jsou parádní, úplně akorát, pošlu fotky ze svatby Alíši, jak Vám to tam spolu sluší :-)

    OdpovědětVymazat