sobota 16. května 2020

Výzva jako Brno.   
To se takhle na facebooku přidáte do Skupina stránky Iriska scraplady.cz nebo tady. 
A splnit podmínku k účasti, a tou je nákup v Davoně. Což mi nedělá žádný problém.. 
Ale já to vzala přes fb. A že tedy zkusím co jsem ještě nezkusila a to bude černé album. Z doby dávno minulé to byla klasika, nalepovat fotky do černého alba, ale od té doby se hodně změnilo a fotky máme vložené v průsvitných albech. Jen zezadu máme napsáno, kdy a kde je to focené.
....
Ale tohle byla výzva. A abych z mé rodiny, rozuměj, abych neupřednosťovala kohokoli před jiným, tak jsem album sobecky udělala jen a jen pro sebe.  
Bylo tedy zvláštní na titulní stranu nalepit Je to holčička, když vím, že mi je 54, jsem matkou tří dospělých dětí a babičkou pěti vnoučat, ale nějak se holt musí začít.
A že jsem neměla černé album, tak jsem použila nepoužitý černý kalendář koupený v roce 2016  v Lidlu.
Odřízla jsem řezacím kolečkem všechny datumy a mohla jsem začít vymýšlet, trhat, lepit a hlavně použít originál fotky z mého dětství a mládí, které jsem si přivezla od mámy. Už vím, že bych příště nenalepovala žádné ozdoby na titulní stranu, tím myslím kamínky, je to dost nepraktické.  
A díky nákupu v Davoně, mám koupené další dvě alba, šablony, atd, které využiji i při dalším tvořením.
Kdysi jsem, tedy v roce 2015 koupila v Davoně úžasné papíry Capsle Geometric Mono a jak se mi teď hodily. Podřídila jsem jim celé album a myslím si, že to nevypadá vůbec špatně. 








.....

Fakt jsem si to užila. A doufám, že nezůstane jen u tohoto alba, ale, že dám i další.
Krásný den všem.
El.

Žádné komentáře:

Okomentovat