pondělí 11. května 2020

Doba koronavirová,
 a s ní spojeno  šití roušek. K 7.5. jsem jich pro rodinu, kamarády, kolegyně, sousedy, nemocnice, dětské domovy, staré lidi, pošťáky a pro všechny, kdo je potřeboval  našila cca 500 kusů. Z 99 % designovky. Americké látky našly uplatnění. Pro popeláře jsem našila z látky od Bushmana, který mi ji daroval.  A ještě něco málo našiji. Příští týden konečně jdu do práce, tak se ještě budou hodit. 
Pár kousků na ukázku.




....
A když už zbyly kousky z šití roušek, tak jsem se chtěla odreagovat a ušila jsem kosmetické taštičky. No raději něco normálního, tyhle miniaturní kousky, to není nic pro mě. Jako, jo, těšilo mě to, ale jinak je to mazec.


....
A dnes, kdy tento příspěvek publikuji, mi paní doktorka potvrdila,
že jsem si přivodila tenisový loket. 
 Dnes jsem po dvou měsících nastoupila do práce, to si pěkně užiju.
Ortéza, voltaren a nimesil to jistí.
Práci zdar a zdraví navrch.
...
El.

 
 

2 komentáře:

  1. Eliško, klobouk dolů. Ty dobrá dušičko, máš "zlaté ručky", i když bolavé. Obdivuji Tě, při běžné starosti o domácnost ušít tolik roušek. I ty taštičky jsou moc pěkné. Přeji, ať se loket brzo zahojí a šít už budeš jen kostýmy pro šermíře. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, děkuju ti, aspoň jsem se revanšovala zaměstnavateli a státu, abych byla užitečná.
      Ono mě to bavilo a ještě z tak pěkných látek.
      Měj se moc hezky a hlavně hodně zdraví.
      El

      Vymazat