čtvrtek 8. března 2018

MDŽ
Neslavím ani MDŽ, ale ani svátek matek. Ale popravdě je mi milejší tento svátek, svátek všech žen. 
Kolikrát si vzpomenu na moje babičky, prababičky a praprababičky, a zajímalo by mě, 
co by na mě řekly. Moc bych si přála, aby na mě byly hrdé.
Kromě praprababiček jsem zažila babičky, ale ještě i prababičky. Za což jsem moc ráda.







Jsem moc ráda, že jsem majitelkou všech fotek, a nejen těchto.
Ale téhle fotky si považuji. Moje babička Anna si ji do smrti hýčkala v peněžence.

 
Jako poklad mám i domovské listy, rodné listy a pár oddacích listů.
To je pro mě strašně důležité. 
.................

Takže, milé ženy, krásný svátek vám, no prostě nám všem.
Eliška
 

2 komentáře:

  1. Eliško, Tobě také krásný svátek a máš pěknou památku na své předky. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, děkuju za přání i za mé předky :-)
      El.

      Vymazat